Duved

Har just slängt mig i min och Alexander säng, är hos hans syster i Duved för imorron är det bröllop!
Har inte gjort så mycket idag egentligen. Vi for till stan föratt hämta Alexanders bil som har fått fnatt, när vi kom hem duschade vi, sen packade, sen for vi hit. Tog ovanligt lång tid att åka hit föratt det var en cykeltävling som vi hamnade mitt i. Om vi hade kommit två minuter tidigare så hade det gått bra, menmen, haha.
Börjar dessutom på att bli lite orolig för spindelbettet jag fick i början på sommaren. För knölen är fortfarande kvar och det börjar göra lite ont nu oxå, det har dessutom blivit rött igen.
Meeen, nu ska vi sova.
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0