Blä för regn

Det har regnat mer eller mindre hela dagen. Så när vi kom hem för en stund sen så var alla lika blöta.
Som sagt så åkte vi till stugan. Jag var ju med Joel, vi har busat och så. De andra fixade en väg, kul för dom som var ute i regnet, jag och Joel var inne i stugan hela tiden ;)
Jag har nyss städat klart hos pappa, så nu ska jag ringa efter mamma som ska hämta mig, sen blir det något att äta, min mage börjar bli hungrig..
Imorron blir det nog HC som gäller för mig. Måste kolla upp mina eksem/sår på mina händer, och så ska jag fråga dom om knölen som jag har på min arm.
Men nu ska jag dra hem till mamma!
Over and out, peace! //Idaa

Joel var nöjd för han fick ostkrokar, mums.


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0