Äventyr

Hoppsan, har visst blivit väldigt lite skrivande på sistonde, men det är föratt jag har inte haft orken till det och så har jag velat varit med älskling.
Vi drog ju till Sundsvall i fredags, egentligen i onödan. Vi rusade igenom Birsta, och sen blev det inget bilköp för Alexander.
Igår drog vi in till stan en snabbis, sen for vi till stugan. Vi ville kolla hur det ser ut nu, eftersom vi har börjat måla där. Taket och hallen är nu vitt, det blev väldigt bra! Sen när vi skulle åka hem fick jag och Alexander ett äventyr. Hans bil kajade! Cirka en halv mil ifrån Landön (som ligger typ 3,6 mil ifrån Krokom) så dog bilen i farten, sen blev det något mer knas. Så där blev vi ståendes i 80 minuter innan syster kom dit, vi kunde ha fått stått där mycket längre om inte hon var påväg till Dvärsätt. Så tack igen fina du! Och appropå min syster så fyller hon år idag, 21 år fyller hon. GRATTIS ÄLSKADE DU!♥
Kom nyss hem från mormor, där vi har firat Malin lite, så nu tittar jag på tv med pappa och Sile.

Grattis♥

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0