Trött

Såhär trött har jag inte varit på länge, är konstant trött känns det som. Jag höll helt ärligt på att somna på geografin idag..
Jag har lagt mig i soffan med hundra filtar och hundra kuddar ungefär, fryser som en tok gör jag. Imorron ska vi typ fjällvandra, eller ja, man kanske inte kan kalla det för fjällvandring. Vi ska ha nån friluftsdagtjosan iaf.

Katten vill inte komma hem, nu har hon varit borta i en vecka tror jag att det är, så jag måste gå ut och leta reda på henne. Men haken just nu är att det regnar.. Menmen, jag får klä på mig, ta ett paraply och ipoden så går det nog bra!

Over and out, peace! // Idaa


Liten Pixel. Vart är du dum-katten?


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0