Time stod still

Idag så var SP tvungen att vara ute i kylan, för vi skulle ha nå förberedningsgrejs tills fjällvandringen -.- jippie vad tråkigt och kallt det var. Menmen, efter lunch så drog jag och några av mina fina classmates ner på stan. Jag drack en latte, den var varm.. Så jag brände mig på tungan.. Det känns fortfarande..
Jag har varit duktig och rensat mitt skåp som står inne på mitt rum, det behövdes kan jag säga. Massa heeelt onödiga papper har jag kastat nu. Men fortfarande inte hittat mina papper på kameran.. Jag får ta och ringa till Elgiganten och berätta att jag är slarvig och har tappat bort dem. Och sen skämmas.. Duktigt Ida. Om det inte är datorsladden till den så är det nåt annat. Alltid är det nåt.. Ååh, vad less jag blir!
Jag är hungrig, jag vill äta. Men jag orkar inte, men jag borde.. Sitter dessutom här i min ensamhet, varken mamma, Malin, hunden eller katten är hemma.. Jätte kul..
Imorron är det fredag, härligt. Jag slutar tio i elva, härligt.
Nä, nu ger jag upp! Min mage skriker!

Over and out, peace! // Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0