Snart är det vinter..

Snart så åker jag, mamma och Malin till antingen Ansätten eller Vålådalen för att sedan gå vidare en bit. Och juste, vi ska ha med oss Joel oxå! Och såklart så ska Kakan (Lex) få följa med.  När jag satt och käkade frukost så kollade jag på termometern och fick en chock. Det står att det är 0,1 grader ute :o omg, jag kommer frysa ihjäl.. Förhoppnings så blir det väl varmare under dagen, men ändå.. Haha, som ni kanske har märkt så är jag en ganska frusen person, och det känns som att jag nästan alltid skriver att jag kommer frysa eller att jag gör det :p
Men nu måste jag gå och göra mig i ording, vi får se om jag har några bilder när vi kommer hem!

Over and out, peace! // Idaa


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0