Regn

Det har regnat heeela dagen idag, inte kul. Det är iskallt ute dessutom. det var ju ingen mening att fixa håret och allt imorse egentligen, det blev ju förstört så fort man satte foten utanför dörren..
Menmen.. Idag hade jag två fredagar (eller, det har jag ju varje fredag ;)) Börjar kvart över åtta och slutar tio i elva, härligt! Iaf, morgonen började med ett matteprov som gick åt helt fel håll. Gick inte alls bra.. Sen så hade vi engelska, där vi hade glosförhör. Det gick oxå åt helt fel håll, jag har varit alldeles tankespridd idag.. Efter skolan gick jag till Malin och Simon (i ösregnet) föratt lämna lite saker till Malin, sen for jag hem till en översocial hund. Katten kikade lite på mig och la sig sen igen..
Ikväll hoppas jag på bio med mamma, annars vet jag inte vad jag ska göra.. Måste ha någonting att göra känner jag..

Lägger ut en bild på min überdåliga mobil.. Den håller på att ge upp tror jag.. Ååh..!

S5230. Man tror att det ska vara såå roligt med touch, men tänk om. Man blir bara less och irriterad på det..


Kommenterat av andra...
Postat av: Sandra

Men IIIda'rå! Jag undrar hur många mobiler du förbrukat. Eller "förbrukat" ;) Typiskt med matten och engelskan, men det kan ju inte gå bra jämt. Kramar

2010-09-24 @ 23:50:35
Postat av: Ida

Sandra, tyst med dig! :o Det är inte många mobiler alls (a)

Du får hälsa Dan-e! Kraaam

2010-09-25 @ 17:28:19
URL: http://idaamadeleine.blogg.se/

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0