Off to school

Okejdå, snart iallafall. Sitter här med mitt te, försöker desperat för att få upp värmen i min kropp, jag fryser nämnligen som en toook. Fick lite värme inatt av en galet övergo katt (hon blir det så fort hon har varit ute några dagar). Det dåliga idag är att vi ska ha idrott ute, orientering.. Och jag lovar, det spelar ingen roll hur mycket kläe
der jag än tar på mig, jag kommer ändå frysa mest..
Igår kväll var jag, mamma och Rolf och tittade på en Alsen match, de spelade mot Undrom. Alsen fick en förlust på 3-4, attans..
Men nu borde jag börja röra på mig igen, så jag inte missar bussen!

Over and out, peace! // En frusen Idaa


Jag och mina bästaste systrar♥


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0