Sådärja

Då var helgen över.. Igen?! Veckorna och helgerna går så fort? ^o) Ajaaa. Som sagt så kom Emma hit i fredags, och vi fick sällskap av Alexander en liten stund. Och i lördags spenderades dagen oxå med dem. Sen senare på kävllen for jag och Alexander till Miliz en liten stund. Och sen hela dagen igår var Alexander här, mys. Vi tittade på film, House On Hunted Hill, det ska tydligen vara en thriller, men icke. Den var ju inte läskig alls? :o Menmen, fick ju iaf det bästa sällskapet.
Som sagt, tillbaka till skolan idag. Och jag har två prov, i spanska och i matte.. Så vi får väl se hur det går.. Men nu kanske jag borde gå till Miliz..? Ja, jag tror det.. Kändes lite jobbigt just nu, det är så varmt och skönt inne på mitt rum så jag vill inte gå ut i kylan :o

Over and out, peace! // Idaa


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0