Lägg av!

Allvarligt, jag tror jag blir tokig! Vad i hela.. Nånting.. Tjänar ni på att starta en massa rykten?! Lämna de två ifred, och speciellt henne! Jag kommer få nåt fnatt snart och säga saker som jag inte borde säga.. Jag vet att jag egentligen inte borde lägga mig i, men när det gäller någon som jag älskar något sjukt stört mycket så kommer jag definitivt lägga mig i..! Ni får ju henne att inte må bra, lägg bara ner skiten nu! Jag blir så fruktansvärt jädrans ledsen av att få höra allt, det gör ont i mig. Så låt de två bara va för guds skull!
Men du bruden, jag är bara ett telefonsamtal bort, ring mig!

Over and out // En VÄLDIGT förbannad Ida!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0