Hämnden

Igår tittade vi på Hämnden. En ganska dryg och händelselös film faktiskt..

Men iaf, idag så gick jag sådär lääänge, från kvart över åtta till tjugo över fem. Ni kan ju gissa hur mycket min mage skrek innan jag var hemma.. Och så har jag lekt lite psykolog till en person. Mitt framtida jobb kanske..? Näe, tror faktiskt inte det.. Men jag gillar ju låta folk prata ut och sen försöka lösa det.. Hmm.. Nog prat om det. Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så han kan hämta mig. Så jag får typ lägga mig i soffan och sova eller nåt. Är så trött! Och imorron ska jag upp till PC igen, på kursen. Och den här gången heter det "stressa lagomt". Det låter väl som nåt för mig? Jag måste lära mig att lugna ner mig lite..
Till helgen blir det stugan igen, med Svedestedt's, myysigt.
Men nu ringde pappa och sa att han är påväg. Dags att börja göra sig iordning då, och nu åker min parkas fram!

Over and out, peace! // Idaa



Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0