Elaka mage..

Idag blev det ingen skola för mig, för min mage är elak! Jag mådde så galet illa så jag tog mig inte upp ur sängen. Om jag ska vara ärlig så grinade jag ett tag föratt det var så jobbigt.. Så idag så missade jag första dagen i kursen (jag är med i elevvårdsombudet, och vi ska ha en utbildning/kurs i det). Jag får hoppas att dom som var där idag kan berätta lite om vad dom gjorde och så för mig imorron. Morr, vad less jag blir..
Så idag har jag inte gjort någonting, legat i sängen, sovit och tittat på Luftslottet Som Sprängdes..
Men nu ska jag gå och se om pappa vill ha nån hjälp därute. Han håller typ på att plocka ihop saker eller nåt..

Over and out, peace! // Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0