Seg dag..

Åh, imorron är det fredag och jag går bara till tio i elva! Och i helgen kommer Sandra och Dan hem, och på lördag ska vi ha Joel, jippie!

Jag har faktiskt varit duktig och städat på mitt rum, jag har tillochmed erbjudit Alexander att jag ska städa på hans rum. Se vilken snäll flickvän jag är? (a)

På idrotten idag så körde vi volleyboll. Haha, jag trodde att mina armar skulle gå av ett tag. Och så höll jag på att göra såatt Oskar fick bollen i huvudet, förlåt! Sen på samhällen höll jag på att somna ett x antal gånger, vi tittade på nån überdryg film om hur de naturliga resuserna håller på att ta slut.. Typ..

Men nu ska jag tvätta bort sminket.

Pussss! // Idaa


Hehe, Miliz, kommer du ihåg? :')

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0