Trött cheey

Jag funderar på om jag ska lägga mig och läsa lite i min engelskabok. Sov så galet dåligt inatt så jag tror att jag skulle bli tokig. Kanske är det föratt jag saknar Alexander? Det är ju så ensamt att sova numera, eftersom jag har blivit van att ha någon brevid mig.. Jag har dessutom försökt plugga, men det gick ju sådär, kunde inte koncentrera mig riktigt, så jag ger upp!
Imorron går jag länge, från kvart över åtta till tjugo i fem, suck.. Jag kommer somna på engelskan..
Men näe, nu tänker jag inte sitta här något mer.

Over and out, peace! // Idaa


Boken jag läser. Lee Child - Worth Dying For. Jag har inte riktigt kommit in i boken, så än sålänge tycker jag att den är rätt seg. Haha, sliten brud..


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0