Så var det söndag igen

I fredags så blev det som sagt film med Miliz. Vi började kolla på Th3r, fast den var inte så bra, så då kollade vi på Senior SkipDay. Haha, en ganska rolig film. Fast Emilia sov ju typ bara ;) Igår så for jag, mamma och Sandra till Ixo, tog inte så lång tid att gå igenom där :p haha. Sen så for vi hem till mormor&morfar och fikade där. Sen följde Joel med oss hit igen, han sov här :) Sen så drog jag, Sandra och Malin hem till pappa&Sile, vi käkade där (y) Så idag då, jag och Emilia följde med Fredrik och Alexander till Järpen föratt kolla på Fredrik's hockeymatch :)


Haha, jag och snyggingen idag. Gosh, så grym vi är!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0