Mysdag

Idag har jag haft bästaste sällskapet. Älskling, Fredrik och Emilia kom till mig :') vi har tittat på film! Ovanligt va..? Först så hyrde vi film på handlarn, en dålig film som jag inte ens kommer på namnet på.. Haha, så bra tyckte jag att den var! Nämen den handlade typ om Aliens.. Ja, precis.. Vi slutade titta på den efter kanske 20-30 minuter och valde sedan en lite bättre film: Open Water 2 - adrift. Sen blev det första Saw :D jag fick min vilja igenom! Sen så följde jag med Alexander och Fredrik upp till handlarn igen, för dom skulle käka, efter det så fick vi för oss att vi skulle åka på bio, så då gjorde vi det! Det blev The Other Guys, en sevärd film men inte den bästa, den hade sina roliga stunder.
Imorron har jag lyxt, jag börjar inte förrän kvart i ett, eftersom jag inte har nån spanska, och jag slutar fem över halv fyra. Men jag brukar få gå tjugo över tre så jag hinner med halv fyra bussen hem ;) Och imorron är det dans igen, jippie!
Näe, nu ska jag gå och tvätta bort sminket, sen lägga mig och läsa och vänta på att Alexander kommer hem igen, jag sa åt honom att smsa när de var hemma igen, så jag vet att allt är lugnt!

Over and out, peace! // Idaa


Filmen vi såg på bion!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0