Förlåt..

Förlåt för en dålig uppdatering, men Alexander har ju varit här. Så då har inte jag haft någon lust till att blogga faktiskt! Men iaf som sagt, Alexander kom hit i fredags, då åkte vi och hämtade Emilia i stan sen, sen for hem till henne föratt titta på film, The Dead Will Tell tror jag att det var.. Sen i lördags så var vi på bio, Saw 7 i 3D ;) den var bra! Sen i söndags skulle Alexander på match, så då gick jag till Emilia och Emil och tittade på film. Dead Silence :) Sen igår dåå, vi spenderade dagen med Emilia och Emil, sen drog vi in till stan föratt bowla med en massa härliga människor :) dock var inte jag med, föratt jag har så ont i min rygg. Idag så har vi mest haft krig :D haha. Det kommer kännas så sjukt tomt att sova nu, eftersom jag har haft sällskap sen i fredags :( inte kul. Men iaf, jag älskar dig Alexander!♥


Världens bästa♥

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0