Varför ska det alltid vara så svårt att hitta på en rubrik?

Sitter hos Emmabruden just nu, kom hit för en stund sen :) men har redan fått en kofta kastad på mig.. -.-'
For till stan en liten stund idag, med Sofie & Emilia, träffade även Alex en liten stund :) eller ja, typ tio minuter ^o) Det har seriöst regnat två dagar i sträck nu, mer eller mindre i två dagar. Börjar bli jääkligt less nu, fram med solsken och plusgrader!
Igår så for jag och mamma på bio, det blev nya Robin Hood, en väldigt bra film faktiskt. Jag rekomenderar den! :)
Och igår insåg jag att jag måste kolla upp min syn, ser snart ingenting.. Lite läskigt faktiskt, eftersom jag nyss skaffade nya glasögon.. Skärpning Ida!


Nya Robin Hood-filmen!


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0