Hur lyckas man?

Haha, jag tror att jag glömmer bort bloggen ibland? Hur lyckas man..?
Igår hade vi vårat sista spanskaprov! Yeees! Förhoppningsvis så gick det bra :) Sen så gick Sofie & Linnéa och hackade, slog, käftade mot varandra heeeeela dagen, jag trodde att jag skulle bli galen? Sen blev det stan med en Alex :)
Idag på våran sista rast spårade det ur lite gran, det blev ett strump-krig (y) det är nåt bara vi kan få för oss att göra. Och sen på bilden så blev ju min hand jääättefin, tack Martin & Sofie..!
Snart äre helg, gooosh så härligt! Och idag for min fina syster Malin till London med sina brudar, utan mig..? Hur tänkte hon där? :o Hon kommer iaf hem på söndag. För engångsskull kan jag längta till en söndag.

Jag, Amanda & Emilia har ett stort problem.. Nästa vecka är det dansuppvisning, vilket betyder genrep på fredag kväll. Men guess what? Då är det oxå niornas vårfest.. Om man inte går på genrepet får man oftast inte vara med på uppvisningen.. Åååh, kunde dom ha valt en sämre dag eller? :o Menmen, vi får väl se hur det blir.. Lutar nästan lite mer åt vårfesten..


Ja, det finns ju en anledning till varför jag plattar mitt hår. Förstår ni nu..?
Failbild.se..

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0