Jippie!

Mitt knä är bättre, jag kan äntligen gå som en normal människa! Mitt knä har ju varit helt wierd. Måste först ha sträckt det sen knäckt till knät på nå sätt & vis.. Har iaf inte kunnat gått ordentligt, men nu kan jag det. Har lite svårt föratt böja det bara :)

I helgen blev det sthlm för mig & Malin, träffade mamma & en efterlängtad bigsis' & Dan förstås :)
I fredags tog jag & Malin flyget ner, mötte upp mamma, Sandra & Dan på T-centralen sen gick vi & åt på Macho :) Sen gick jag med mamma dit hon bodde & Malin följde med till sis'. I lördags blev det stan hela dage, & ett tag trodde jag att knät skulle gå av på mitten :o höll på att bli tokig! Aja, gick ju bra tillsist. & sen igår var jag & mamma in på naturhistoriska lite, var inte så värst kul, allting fungerade inte(?) :s så då for vi in till stan igen, käkade med Sandra & Malin. Sen drog vi på Lindex lite sen så vare dax att åka hem.
Galet roligt att få träffa Sandra igen, saknade syster. Har ju lixom inte träffat henne sen i jul..

Haha, lite jobbig dag idag. Hade glömt nycklarna hos mamma såatt jag kom inte in i mitt skåp. & sen när jag kom hem så kom jag inte in hemma heller, så då vare bara till att gå bort till Grönänge & hämta dem. :p
På torsdag äre elevens val, & jag ska se Avatar, med ett antal andra :D

Ja, juste! Jag köpte en bok på arlanda i söndags, sex & kärlek heter den. En väldigt bra bok faktiskt!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0