Tungt..

Mitt huvud känns tungt, kroppen känns tung och är öm, jag hänger inte alls med.. Ååh, att jag ska lyckas! Bli sjuk på första sommarlovsveckan.. Morr.. Som mamma sa, antingen så håller jag på att bli jätteförkyld, eller så har jag fått nån influensa av nåt slag.. Och juste, matlusten är borta, är konstant trött, halsen är tjock och kan knappt svälja.. Mums på det här..

Menmen, igår blev det inte mycket gjort för mig. Åkte in till stan med mamma och Sandra, for till videoteket och hyrde film, två wallander och en Meryl Streep film. Sen cruisade vi omkring lite, :)

I fredags då.. Då vare grillning som gällde hos Felicia med klassen :) mys. Sen så blev det liteförmycket alkohol för vissa. Vi var typ fyra stycken som var nykter. Där är jag inkluderad! Så för mig och de andra grabbsen blev det till att dra hem några personer. Haha, det var kul.. Men iaf, det var jättekul att göra det här med er, och jag hoppas att det blir fler gånger i sommar! :)

Idag då, har jag varit utanför dörren en gång, och det var i max 10 minuter.. Har spenderat min dag i badkaret och i soffan nergrävd under täcke+filt.. Aja, det är söndag och jag är sjuk, då får man göra såhär!


Emma och jag i tordags. Älskar dig bruden!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0