Samhäll Internationell

Yesyesyes, jag kom in på förstahands valet :D samhäll internationell, som ni kanske förstod..? Übergladbrud.se!

Internet hos mamma har lagt av, eller det är tooooksegt så man pallar inte. Så igår rensade mamma datorn i mån om att det skulle börja fungera, men icke sa nicke. Fortfarande segt :( morr och snyft.
Menmen, om nån timme kommer allt mitt hår vara borta.. Jag ska nämnligen åka och klippa mig snart, och eftersom jag inte har klippt mig på ett år (?!) så kommer hon vara tvungen att ta bort allt mitt hår typ :( jag kommer börja grina..
Men nu måste jag åka tillbaka till mami!


Adjö mitt hår.. </3

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0