Gymnasium

På måndag ska vårat val vara klart, får mig står det mellan Samhälle internationell & Samhälle media/text. Fast det lutar mer mot internationell.
Jag var på studiebesök idag, på wargen. Fick sällskap av en helt ointresserad Emilia :)

På torsdag far jag till Sälen med familjen, blir borta tills söndag, & på måndag är vi ledig. Har hemstudiedag ;) häärligt.
Helgen har oxå spenderats med Emilia. I fredags var vi hos mig & tittade på film & var allmänt störda. & i lördags var vi hos henne & tittade på film :) myys. Tack för helgen, me love you. <3

Kommenterat av andra...
Postat av: Emilia

hejhopp :D ja helgen var jätte trevlig :)

haha

2010-01-28 @ 14:40:28

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0