Nationella prov

Jaha, då har vi haft ett till (vi hade ett i tisdags oxå, då vare läsförståelse) nationellt prov i svenska, den här gången var det att skriva uppsats.
Vi fick välja bland fyra olika titlar, jag valde "Allt är möjligt!". Gick väl bra, hoppas jag.

Haha, när vi fick gå ifrån provet så satt vi & spelade kort, sen gick vi till datan. & då skakade Sofie bordet så mycket såatt jag blev typ galen & började jaga henne. Vi sprang runt hela skolan ungefär, haha. Det var kul, synd bara att jag fick ännu mer ont i halsen..
Imorron äre fredag, häärligt värre. Börjar halv elva, ännu mer härligt! Ihelgen har jag ingen aning om vad jag ska göra, får väl se :)
Ikväll äre efterlängtad dans, street/disco med Amanda. Ska bli galet kul, har längtat som f*n!
Menmen, nu ska jag dra. Mina vänner blir väl galen på mig snart..

Linnéa hälsar hejhå, btw!


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0