Alexander

En vän till mig tyckte att jag skulle skriva ett inlägg om Alexander, så nu ska jag göra det!

Vart ska jag börja egentligen? Jag träffade Alexander för cirka ett år sen, och vem kunde tro att vi skulle bli tillsammans ett år senare? Ingen. Men iaf, första gången kommer jag alltid att minnas, det gör nog Alexander oxå! Haha, det var så sött, fråga Emilia vad hon tycker. Alexander är nog världens finaste grabb, jag tror aldrig att jag har mått så bra som jag gör just nu. Han vet att det finns saker som jag kan bli tokig på hos han, och jag vet att det finns saker hos mig som han kan bli galen på. Men det är så det ska va, det är sånt som kan bli gulligt! Varför jag älskar just Alexander är föratt han är ärlig, han är den han är, han är världens bästa. Han är helt enkelt underbar. Det jobbiga just nu är att jag kan knappt sova själv längre, för jag har blivit van vid att han alltid ligger brevid mig. Fast som tur är så kommer han hit imorron.
4/8-2010, du är mitt hjärta, Alexander♥

 


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0