Stockholm i mitt hjärta!

Ja, sådär ja. Då var vi i Stockholm.. Eller ja, det har vi varit ett tag. Så idag har vi mest åkt bil hela daaaagen, tills vi hamnade i Upplands Väsby hos Sandra och Dan :) vi kickade på deras lilla söta lägenhet, sen åkte vi runt lite här med Sandra. Sen for vi in till Sthlm, till vårat hotell; Amaranten! Vi checkade in, lämnade våra väskor på rummet, sen drog vi ut och åt på O'Learys, mysigt! Sen så satte vi oss här nere på hotellet, men det gick inte så lång stund innan jag drog upp på rummet igen, är fortfarande trött och seg efter bilåkningen.. Att åka bil må vara det tråkigaste som finns.. Nä, usch och fy säger jag bara.. Men iaf, imorron blire mest troligtvis Grönan :D så nu ska vi se vad jag kan lura med Sandra på ;) eller ska jag vara snäll kanske..?
Men nu ska vi typ sova, iaf titta på det dåliga som är på tv.. Söndagnatt = inget bra på tvn..

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0