Sooool!

Yes, äntligen sol! Fy fabian vad härligt!
Imorse fick jag sällskap av Emma, vi har typ gått runt i Dvärsätt och gungat (y) händelserik dag.. Hmm. Och juste, jag och Malin badade, men det var iiiiiskallt. Och just nu ligger Emma och typ sover.. Hon mår inte så bra den bruden :(
Haha, juste. Igår så var jag och Emilia ute och letade efter katten i regnet, hade en hel flod i mina skor när jag kom hem.. Och ja, vi har genomblöta..

Wellwell, nu ska jag lixom typ ba dra.. Hehe, jag var tvungen (a)


Over and out, peace! //Idaa


Vi tänker nästan aldrig på vad vi har, men vi tänker alltid på vad vi saknar.

Kommenterat av andra...
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg har blivit utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! :D

2010-08-11 @ 21:03:55
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0