Imorron bär det av!

Idag hörrni.. Har jag inte gjort något.. Jag har tittat klart på de två första filmerna av ringentriologin. Varje film är ju lixom bara tre timmar.. Ja..
Men igår fick vi ju som sagt finbesök av Svedestedt's. Blev en mysig kväll, mycket skratt!

Egentligen borde jag typ packa nu.. Men jag orkar inte.. Snart, inte nu.. Jag, pappa och Sile far till Sthlm imorron, åker hem på tisdag kväll. Vi ska träffa en efterlängtad syster och Dan, sen blire väl nå mer! Så ni får lixom gärna underhålla mig imorron eftersom vi ska åka bil ner..

Men nu borde jag gå och packa, eftersom jag kommer säkert vara tvungen att gå bort till Grönänge föratt hämta nåt..

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0