Filmmaraton och The Sims 3

Idag har jag, pappa & Sile varit ut till Tandsbyn, till Siles polare Malin :) sen så har vi inte gjort så mycket mer, vi handlade lite tills imorron då vi får finbesök av Svedestedt's :)
Och juste, igår gick min tv sönder :( så jag sa mig nere i Malins säng föratt jag ville kolla på film, Sagan om ringen föratt vara precis, ska försöka ha nåt maraton och orka med alla tre filmer. Och gissa om jag blev rädd när hon öppnade dörren klockan 05.15 imorse? Och sen så svamlade jag om katten, jag skulle berätta vart jag hade hittat henne, (hon hade varit ute i tre dagar och så nu hade jag hittat henne) såatt ja.. Och Malin väckte mig igen klockan 11.20 genom att kasta en kudde på mig så jag spratt upp, hon tyckte väl att jag hade sovit nog..

Menmen, nu ska jag fortsätta installera The Sims 3 och sen sitta och nörda det..


Kommenterat av andra...
Postat av: SARASTiLLE

Hej!

För första gången någonsin har jag en "dagens blogg"-tävling på min blogg. Dock är det inte riktigt samma sak som Dagens blogg. Läs mitt senaste inlägg på bloggen om du är intresserad av att vara med och tävla om lite extra publicitet!

KRAM :)

2010-08-14 @ 17:52:53
URL: http://stiille.blogg.se/

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0