Snorunge

Hah, det är jag. Jag har blivit förkyld.. Igen? Har knappt haft någon röst, men den börjar iaf komma tillbaka nu.
Idag så har 9D varit på ungdomsmottagningen i stan, vi har samlevnadsdagar tis-ons. Så vi brudar gick till ett rum & grabbsen gick till ett annat. Ehm, så nu har man ett "körkort" ;) haha, ja.. Imorron ska vi göra nå samarbetsövningar på idrotten typ, så vi får se vad det kommer innebära :)
& juste, i söndags gick jag på en promenad med gos-Joel :') & sen så var jag med honom i princip hela dagen, & han bara skrattade :) det finns nog inget bättre än när en liten knodd bara ler & skrattar :')


Såhär glad var världens finaste grabb <3


Kommenterat av andra...
Postat av: Anonym

Gullrumpan

2010-04-20 @ 20:23:57
URL: http://helensvardag.blogg.se/

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0