Helg & kinarestaurang

Sådär ja, då var det helg igen. Veckorna går ju så galet fort nu :o det är två månader tills vi slutar nian. Åh, 9D♥

Idag hade vi nationellt prov igen, i matte. Första delen gick väl bra tror jag, men andra delen gick sämre :p haha. Och vi hade bara två lektioner idag, två var inställd. Så vi började med provet, sen lite längre rast, sen lektion, håltimme, idrott & sen slutade vi :D & vi fick sluta tidigare igår oxå, föratt vi skulle missa våran sovmorgon idag. Haha, galet härlig vecka :D
Ikväll blir det Easten Palace med mina fina brudar, eftersom Emilia fyllde år i måndags ska vi fira henne ikväll, mysigt :) så nu borde jag gå & göra mig i ordning.

// idaa♥


Mina fina brudar

Kommenterat av andra...
Postat av: Anonym

:D <3

2010-04-16 @ 16:42:50

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0