1,2,3,4

Sådär ja, då vare ett tag sen jag skrev..? ^o)
Iallafall, i helgen var jag ensam hemma. Så då följde jag med upp till åre på lördag förmiddag, sen fick jag finbesök av Emilia som sov hos mig :) tack för en rolig kväll/natt/förmiddag! <3 Så på söndag förmiddag var det ju så härligt väder så vi gick på en liten promenad :)

Idag hade jag utv-samtal, gick bra. Fick höra fina saker :'D yeeay!
& jag ska lära mig att ha med mig huvudvärkstabletter till skolan, för gosh vad jag kan få ont i huvudet. Och det blir lixom jobbigt när man inte får tag i skolsköterskan som kan ge mig en..
Näe, nu ska jag tvätta bort mitt smink sen lägga mig i sängen :)

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0