Gäsp

Nu är det fredagsmys :)
Äntligen fredag, som jag har längtat. Den här helgen ska jag inte göra nååågot, jag ska ta dagen som den kommer & bara ta det lugnt, jag måste lugna ner mina nerver. & så har jag lust att gå & lägga mig nu, men ska inte göra det. Ett tag till kan jag nog vara vaken.
Lex har varit galet jobbig ikväll, & tiggt som aldrig förr. & pixel har sprungit ut&in från balkongen hela tiden, har kommit in med en fluga i munnen som hon sitter & knaprar på. Trevligt pixel, trevligt :p

Nä, nu ska jag gå & borsta tänderna, få bort mitt smink & lägga mig i soffan & titta på tv :)

Lillplutten, som kan vara galet jobbig. Men ändå så galet fin :)
Bilden är mammas <3

& så har vi ju såklart lillakatten. & såhär är det vanligast att man ser henne. Liggandes på rygg & käkandes på flugor, typ. Ooom hon inte har fått fnatt & springer omkring & river på tapeterna eller på soffan.


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0