Talförbud

Jaha, då har jag fått talförbud. Av skolsköterskan & mina vänner. Jippe, så roligt.. Nä, väldigt jobbigt!
Aja, får väl hoppas på att jag får tillbaka min röst snart.

Idag så hade vi workshop dagar på skolan. Vi skulle vara i små grupper & prata om en massa. Min grupp pratade t.ex. om mat & lunchmiljö, så vi diskuterade om matsalen, & sånt där.
Det gjorde vi hela dagen, så vi hade inga riktiga lektioner ;)

Det kanske inte blir skola för mig imorron, för Karin (skolsköterskan) tyckte inte att jag skulle vara där, eftersom jag måste vara tyst. Menmen, vi får väl se hur det är imorron.

Gosh vad jag måste plugga, måste göra matte, so, spanska, no & engelska. Åååh, hjälp mig?
There is no way in heaven att jag kommer hinna klart med so;n, är inte ens i närheten av hälften typ. & det ska vara klart vecka 46..!

Näe, nu ska jag resa mig från datorn & göra lite nytta.
Seeyaa.

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0