silent

Ett litet break i pluggandet.. Sssh, säg inte till någon..

Ja, har fortfarande talförbud, vilket är galet jobbigt!
Jag som hatar att vara tyst :( Men jag har iaf fått en tid på hälsocentralen på måndag, ska bli kul att få veta varför jag inte har någon röst.

Har inte varit på skolan på tre dagar nu. Det är tråkigt att bara gå omkring hemma.
Men på måndag är jag back igen, förhoppningsvis med en röst oxå :D
Haha, ni kommer önska att jag tappade rösten igen då :D

Nä, nu måste jag fortsätta med so:n.


Även grattis till världens bästa Sandra som fyller hela 21 år idag :)
Fast hon inte är hemma, hon har dragit till den stora staden med Dan, så vi firade henne igår :)

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0