Borttappad röst

Någon som har sätt min röst?
Såg/hördes senast i torsdags förmiddag, & är fortfarande borttappad.
Ja, jag har tappat min röst helt. Galet jobbigt att typ inte kunna prata..

I fredags så var jag & min klass på Jamtli. Det var temat "på flykt." Så vi var flyktingar. Mitt namn blev Alminda Kalaja, 48 år & kommer från Serbien.
Det var askul, vi hade ett rollspel. Först så satt vi & kollade på ett bildspel. Sen när bildspelet var slut så flyger dörren upp & in kommer flyktingsmugglare som skulle hjälpa oss till sverige. Det var där allt började, vi var tvungen att gömma oss, springa in i skogen & så vidare. Sen när vi kom till sverige så skulle vi söka om asyl :)
Aja, orkar inte berätta allt. Men kul vare iaf :)

Igår så var vi hos Svedestedt, mycket skratt :) & jag blev "mobbad" föratt jag inte kan prata, haha.

& imorron får jag träffa min efterlängtade emma :D puss på dig bejb <3

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0