Tack

Tack Emilia för en underbar kväll/natt, mycket skratt & mys :)
Kvällen började med att Emilia kom hem till mig, sen så råkade jag välta ut jätte mycket vatten :$ Oops. När jag väl hade torkat upp allt vatten så började vi laga middag, sen så spelade vi en massa spel, & såklart så vann Emilia.. Ganska stort dessutom.. Typiskt :( Sen så gjorde vi ju en massa mer, men det orkar jag inte skriva upp. Somsagt, tack för en underbar kväll/natt :)


Man måste bjuda lite på sig, fast jag kommer nog få spö av Emilia nu..
Aja, den risken får jag ta, för jag älskar bilden :D

Kommenterat av andra...
Postat av: Alexander

Sötingar;)

2009-11-01 @ 16:20:11
Postat av: ida

emilia ja ;o

2009-11-01 @ 18:55:53
URL: http://idaamadeleine.blogg.se/

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0