Svininfluensan

Igår så vaccinerade jag mig mot svininfluensan. När jag tog den så gick det bra, lite vidrig känsla bara. Sen så gick allting bra. Men när jag skulle äta så kände jag att jag kunde inte lyfta armen. Aja tänkte jag, skit samma. Sen så skulle jag ju dansa, & det gick ju som det gick, haha. Så imorse så mådde jag väl sådär, & nu mår jag ännu mer dåligt. Öm i hela mig, kan fortfarande inte lyfta armen, halsen är 4 gånger så tjock (kan inte svälja) & känner mig galet hängig.. Illa ;o Jag håller påatt bli hemtvingad av mina vänner, & jag tror nästan att jag ska lyssna på dom för engångs skull.. Kan inte koncentrera mig ;s
Men det var ändå värt att ta sprutan.
Om allt går som det ska, så får vi en liten bebis om 14-16 dagar, me like alot! :D

Men nu ska jag lägga mig i soffan hos mina vänner. Puuuss.

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0