Stressigt

So:n ska vara klar nästa vecka, är jag i närheten av klar? Näääe! Ska göra nåt på no:n imorron, fast som tur är så får jag ha min anteckningsbok. Ska ha hemkunskapsprov nästa vecka, kan jag alla grejer? Näääe.
Så den här veckan blire till att plugga, pluggga & plugga! Ååh, jag kommer aldrig hinna klart med so:n.

Haha, idag har det varit en knasig dag, det var bara tre personer från 9D2, & det var jag, Linnéa & Emilia. Vi ska egentligen vara fem den här veckan (killarna har prao), men Felicia & Sofie är sjuk :/
Ikväll blire dans, & fram tills dess måste jag plugga, jippie! Någon kan gärna få plugga åt mig (a)

Jag vill åka utomland, jag vill ha värme & inte kalla sverige! Jag kan komma tillbaka till jul & nyår, sen kan jag dra igen :D låter inte det som en bra idé? :) någon som hänkar? (a)


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0