Skolan, som vanligt

Som vanligt, jag är på skolan med bästaste :) fast Felicia & Linnéa saknas.. We miss you guys!
På spanskan så hade vi ingen riktig spanskalärare, så hade en annan, som inte kan spanska, så vi tittade på 19-minutersfilm, jag höll på att somna ;o Grymt tråkigt.. Fast jag diggar Simons kommentar till henne ;) haha.
Efter rasten (som är 1,5 timmar :D) ska vi no, & som vanligt måste jag jobba skallen av mig.. Inga undanflykter nu Ida! // Din blonda vän Emilia :)
Efter skolan ska jag hem & sova! & jag ska sova tills nästa århundrade..! Jag är så sjukt trött såatt jag blir galen på mig själv ;s
Igår på dansen så var vi ju jätte seriösa ;) haha. Vi garva mest :D
Haha, imorse så tog jag bort mina lösnaglar, (jag kunde ju knappt göra något med dom på :p) & så skulle jag måla naglarna istället, & det gick ju som det gick ;o färg över fulla händerna, färg på skrivbordet.. & så hade jag bråttom för jag skulle till Emilia. Så färgen har typ försvunnit, för det hade inte torkat ordentligt innan jag tog på mig jackan.. Lyckat Ida, lyckat... Dumbo..
Men nu håller mina vänner på att bli tokig på mig, dom orkar inte stå här medans jag skriver.. Öhm.. Ja.. Så pusshej :*


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0