härligt

Äntligen helg, så efterlängtat. Nu ska jag sooova! Imorron blire kanske stan med Emilia, måste leta lite kläder :) Sen ska jag kanske kolla på en ny mobil med papi :) (har ju fått mina efterlängtade pengar nu!) me like alot! Inatt så slutade skärmen på min mobil att fungera, & nu får varken jag eller pappa den att fungera. Just nu har jag Siles gamla, den får duga sålänge. Så en ny mobil is needed!
Aja, den här veckan har gått otroligt sakta, men det är väl föratt det har varit lov. Men nästa vecka kommer nog gå fort, har bara två riktiga dagar, måndag & tisdag, för på onsdag & fredag har vi elevensval-dagar, & på torsdag ska vi checka gymnasium :)
Haha, idag på svenskan så kollade vi på film, den handlade om Molieré. Jag tror att det var världens drygaste & dåligaste film.. Den var dessutom på franska..
Haha, appropå ingenting, Sile berättade att dom hade hittat gamla bilder på mig, HAHA. Jag börja asgarva ;o dom bilderna vill ju inte jag veta av :p
Nä, nu ska jag gå & tvätta bort mitt smink & lägga mig & titta på film. Någon bättre än franskafilmen iaf..
Pusspåer :*


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0