Ojojoj..

Nu har jag inte skrivit på lääänge . Aja , ska berätta lite kort om vad som har hänt ;
Hela förra veckan var jag sjuk , hade 40 graders feber , så jag låg hemma .
I helgen var den sjukt efterlängtade vårshowen :) Och det gick väldigt bra :)
Det som är dåligt nu , är att det är ett sånt långt uppehåll innan man får börja dansa igen .
Idag har skolan bestått av först matte , sen språk/engelska , på engelskan så satt jag bara och tittade . Föratt dom ska ha en debatt imorron som jag inte kommer kunna vara med på , så det var ju lixom ingen mening att jag tog fram någon information .
Sen var det svenska , där vi skulle börja filma , men det gick inte så bra . Fick först inte fram filmen , och sen när vi väl hittade den så hörde man inget .
Sen no , eller vad man nu ska kalla det . Det kom någon från nyheden , och vi fyllde i ett papper som tog typ hela lektionen .
Imorron åker vi till Gotland :D Ska bli otroligt roligt . Kommer hem på söndag/måndag .
Så vi ses då ;D

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0