Hola

Känner att jag är väldigt dålig på att skriva numera , men jag har inget att skriva om :p haha .
I måndags så skulle vi gå till nyheden , föratt äta lunch där . Vad var meningen ? Hmm . Och bara föratt vi var där så var inte min emma där :/ <3 Jag saknar dej , kom hem nu !
I tisdags var det en väldigt härlig dag på skolan :)
Och igår hade vi en rolig idrott , i ösregn och hagel (y' . Alla sprang runt och skrek :p haha .
Kvällen igår spenderades lite med emilia :) Vi gick omkring ;D
Idag har Jag lyft bort bräderna från släpvagnen . Känner mej duktig ;D .
Nu har det börjat regna igen , så jag vetinte vad jag ska göra . Hmm .


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0