Hälsnigar från gotland

Ska upptadera lite .
Sitter på gotland och har det mysigt . Vi kom fram klockan halv ett i onsdags natt .
I torsdags så for vi omkring och tittade , igår så gick vi och kollade . Vi var innanför muren , och då kollade vi på en trädgård som jag inte kommer ihåg vad den heter .. Pinsamt ..
Det är sol , men blåser ganska kallt . Det har väl varit 10-12 grader kanske ..?
Idag har vi varit på stan , jag hittade ingenting men systeryster hittade en tröja och en väska till sin bal .
Om en timme ska vi ut och äta , på en restaurang som heter Joda , får se vad för gott vi kommer äta :)
Imorron blire hemfärd , kommer inte ihåg vilken tid vi måste kliva upp , men tidigt blire .
Så nu längtar jag tills jag ska åka hit med konfan , fast då ska vi till Fårö . Hoppas på lite bättre väder då oxå ;D
Men nu ska jag lägga mej och titta på tv , håller på att somna här :p


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0