Trött & sliten

Jag känner mej bara allmänt trött och sliten . Fryser som en galning oxå , säg inte att jag ska bli sjuk nu oxå :/ Jag vetinte varför , men jag har sovit jätte dåligt på sistone :s jag somnar sent och vaknar 78 tusen gånger .. :/

Idag har dagen bestått av matte , fick reda på matteprovet , g+ gick bättre än vad jag trodde . Sen istället för musik så hade vi so , satt och läste om judendom och höll på att somna . Sen var det spanska , där höll jag oxå på att somna , och så fick vi reda på att vi ska ha prov om en vecka , hooooly mama . Jag får paniik ! Jag kommer glömma bort allting och så kommer allt gå dåligt .. Sen var det idrott , skidor vettu ;) haha . Väldigt kallt , men jag hade väldigt trevligt sällskap av sofie och linnéa :)

Jag kom att tänka på när jag och emilia gick hem igår , så började vi prata om hur stressad man är i åttan :o
Med alla arbeten , läxor , betygen .. Och så vill man ju få det så bra som möjligt , och när det inte blir som man hade tänkt blir man besviken ..
Och så har min mage något fel , jag kan inte förklara hur det känns , det trycker och gör allmänt ont .. Buhu ..

Men nu har jag ju enbart klagat .. Nu ska vi se på dom posetiva sakerna ; imorron äre fredag , vilket betyder helg . Och så ska jag klippa mej , och så kommer emilia sova hos moi :* mycket kul :) och på lördag ska vi vara med sofie och linnéa :) thihi , det gillar vi :)

Jag älskar och saknar robin <3


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0