Stor som en fotboll ..

.. Känns min mun som att den är , har varit hos tandläkaren , fick bedövning så nu känns min mun asa stor .. Fast det börjar gå över .

Dagen började med matte , där typ hela lektionen gick åt till att prata om läxan . Sen var det spanska , fast jag hann bara vara med i tjugofem minuter , sen var jag tvungen att gå . Jag missade engelskan :(
När vi kom till tandvården så stod det en lapp på dörren om att det skulle vara stängt till 10.40 . Klockan 10.50 öppnade dom igen . Så vi kom inte igång förns fem över elva . Jippie !
Innan rasten så hade vi svenska , vi ska göra en film ;) kulkul .
Efter rasten så ska vi ha so , världsreligonerna .

Gårdagen bestod av en efterlängtad dans :D våran dansledare är vääldigt stolt över oss , känns bra !
Sen när jag kom hem så städade jag , duschade sen fikade jag . Sen så gick jag och la mej i sängen och kollade på "Thats Amoré" . Haha , lika sjukt som "A Shot At Love With Tila Tequila" . Hahah , jag garvar ihjäl mej .

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0