Back home again

Igår for jag , mamma , tindra och nike till stugan . När vi kom dit så tände vi upp i stugan , sen så grillade vi korv ute . Efter det så blev vi så kalla så vi gick in , när vi kom in så spelade vi kort och målade . (Eller , det gjorde vi mest hela tiden)
Det blev en tidig kväll för oss alla . Vet inte riktigt vad klockan var när jag gick och la mej .. Elva kanske ..?

Idag så har vi inte gjort så mycket . Plockat ihop typ .. Och åkt bil ..
När vi kom hem så blev jag välkommnad hem av en sjuuukt gosig katt . Observera , hon var gosig med MEJ ! Inte varje dag .. Sen så duschade jag , och sen så har jag inte gjort så mycket .. Eller jo , den där gosigheten katten hade är totalt borta nu .. Nu finns det bara att bråka med ida i hennes hjärna .

Men galet söt är hon :)


Jag saknar Robin oxå :/ <3

Kommenterat av andra...
Postat av: robin

gullis kattXD

2009-03-08 @ 11:03:49

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0