Studenten 2009

För dom har tagit studenten för dom har tagit studenten , för dom har tagit stuuudeeenteeen . Fyfan vad dom är bra !
Nu äre gjort Malin :D
Så stolt över dej :)
Dagen igår började med att vi for in till stan föratt möta henne (och alla andra studenter oxå) när dom har gått ut , sen kollade vi när dom åkte iväg på flaket :D
Sen så stod vi och kollade på alla flak . Efter det så for vi hem en stund innan det var dags att åka till momma & moffa föratt äta och få träffa sis' igen :)
Efter det så var jag barnvakt åt Tim & Nea , vi kollade på film och spelade Wii :)
När jag kom hem därifrån så for jag , pappa & Sandra in till stan föratt kolla när alla studenterna stod på rådhuset :D
Det var skojj , blev dock hoppad och trampad på ett antal gånger .. Men det får man tåla :)
Vi stod där och sjöng med i låtarna , dom spelade oxå Livin' On A Prayer :D Thihi .
Sen där vid halv två så for vi hem .
Idag äre dvärsättsdagen , och jag har en massa grejer jag ska göra innan jag kan gå dit .
Så det kanske är bra om jag sätter igång nu ?

På bild , FinAndrea & FinMalin :) <3


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0