Hemma igen :)

Då var man hemma igen , kom hem från Gotland igår . Klockan sju . Hela resan tog ungefär 20 timmar , och på dom timmarna sov jag typ 4 timmar . Så jag var väldigt trött igår . Haha , man skulle bara sova fyra i var och en stuga , men jag , Emilia , Felicia , Amanda & Linda "tjatade" till oss om att vi skulle få sova i samma stuga :D
Vi har :
- cyklat
- haft "arbetspass"
- haft vattenkrig
- varit på stranden
- varit i visby
- tjejerna har haft fått sin hämnd på killarna
- och mycket mer
det har varit väldigt roligt , men vädret kunde ha fått varit lite bättre .
Även att jag , pappa & Sile for till Vängel föratt fira midsommar där :) Väldigt roligt var det :)

Imorron blire konfirmation , äntligen :)
Fast , jag kommer sakna hela gruppen :)


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0