Hoppsan ..

Nu vare länge sen jag skrev .. Igen .. Ojjojj .
Okejj , som jag säger ungefär i varenda inlägg ; jag ska försöka skriva mer ..

Under dom veckorna som har gått så har jag:
- varit med mina underbara vänner
- varit i sthlm med söt bigsis'
- gjort en massa galna saker med vännerna :D
- & mycket mer .

Igår så var jag med dom mest underbaraste tjejerna ; felicia , sofie , linnéa & emilia :D
Askul vare , mycket skratt ofcourse :)

& idag har jag inte gjort något , jag gick hem till mami föratt hämta lite grejjer . Men ingen var hemma , & jag hade ingen nyckel .. Jaha , bara till att gå hem till pappa igen då .
Aja , fick röra på mej lite iaf .

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0